Skriver CV

Sitter här i min ensamhet och försöker skriva ett CV det är ju hur svårt som helst men hoppas jag får ihop nått som i alla fall är hyfsat bra innan jag blir 100år i alla fall.. Efter skolan idag så for jag och marvin och flåda på max så ikväll väntar en powerwalk med syrran. Det ska bli riktigt skönt. Sen måste jag plugga inför matteprovet imorgon och sen ska jag nog se lite topmodel och sånna finfina grejer. 
 
Imorgon så blir det att fara på bio eftersom att Hadir har fyllt år så det blir som en liten födelsegrej för henne eller vad man nu ska säga, kommer nog bli kul och alla säger att filmen vi ska se verkar bra så det är ju ett stort plus. Något mer jag har att säga då, tror inte de. Känner bara att jag vill ha pengar så jag kan resa någonstans är så himla less piteå och sverige typ. Men bara en resa söder ut skulle sitta fint i mitt hjärta. Så när jag fyller år så önskar jag mig en massa pengar eller någon resa/upplevelse. Då vet ni vad ni ska ge mig den 24 februari! 
Bra puss hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0