matte och en massa geometri

Sitter och försöker göra lite matte, men blev less efter en timmas jobb och är inte i närheten där vi ska vara eftersom att jag började om från början så jag förstod lite grann i alla fall. Så nu hoppas jag på att jag orkar plugga lite senare ikväll eller imorgon. Kan verkligen inte jobba med matten på lektionen blir bara sur. 
Nu ska jag kolla in lite på min blogg som jag inte använder och ska se om det blir blogg byte dit eller nå, känns bättre att heta sitt namn istället för ideli. Så vi får se vad som händer med bloggen i fortsättningen. 
En bild på fin colan ja fick av marvin idag, väldigt god hade typ önskat mig nå att dricka hela dan så den satt super bra i min mage. Snuvan blir då däremot bara värre vilket suger, för jag vill bli frisk till helgen!
 
Ha en bra kväll då, så ska jag väl fortsätta med tråk matten...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0