Jag Jenny Sara och Malin

Ikväll har jag varit med brudarna här ovanför vi hade riktigt roligt eftersom att det var så längesen vi var med varandra. Vi hade en hel del att snacka om och en massa gotta att äta så kvällen var riktigt skojsig.
Igår efter skolan så var jag med Marvin, vilket var superkul känndes verkligen bra att vara med han en lång tid utan att nån träning skulle dyka upp mitt i allt.. Vi var i alla fall hos mig och såg film, snackade och sånt myspys.
 
Imorgon på dagen blir det att ställa klockan och fara till Lasse för skoter tävling och träffa massa skoter folk. Ska faktiskt dra igång finpärlan-.- Senare blir det att fara förbi Malin på födelsedags grejs och efter det hoppas jag på att få vara med marvin någonstans!
 
Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0