Du är den finaste jag mött

Hejhej, snart är veckan över igen. Tiden går verkligen fort när man är på skolan eftersom att man är med en massa olika människor plus att vi inte har nå mycket plugg. Så då får man faktiskt den där lilla fritiden på kvällarna. Vilket är super skönt! Har också gjort mina individuella val och det blev matte 2b och psykologi så jag hoppas att jag kommer in på det! 
I veckan efter skolan så har jag varit med marvin och gjort olika grejer, I måndags for jag till marvin. Efter skolan så for vi på gymmet ett tag fast gymmade typ ingenting eftersom att jag ska vila en vecka till efter min förkylning. Så medans Marvin o Tiff gymmade så frågade jag han som jobbade om något träningsprogram så då visade han några övningar, så det blir nog att pröva dom nästa måndag. Sen for vi hem och gjorde lite middag och sen iväg på buggkurs. Efter buggen så svängde vi förbi max och lyxade till det med en lyxshake. Och efter det var det bara fara hem och sova. 
Igår efter skolan så kom han hit åsså for vi på bandyn, men jag får fortfarande inte träna så jag satt och kolla på, men det var kul det med. Sen så gjorde vi inget mer för jag bara blev as trött så där hipsvips!
 
Och äntligen har vi kommit fram till IDAG onsdag! Skolan var väl ganska normal engelska lektionen blev 20 minuter kortare som vanligt typ, får alltid sluta minst 10 minuter innan vanligtid. Så då for jag erica tiff och stina in till stan och fika lite på NODO men det blev bara en snabbis för sen for jag hem. 
Och nu är det snart natt, och jag har varit ut och promenera och hunnit plugga. Så nu får den här dagen sluta med en dusch och se en film. Då är jag nöjd.
 
pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0