6 februari

Hallåj, sitter hos mormor och morfar nu och har varit här sen skolan slutade. Jag och mamma har varit här och ätit midda och sånt och lite senare ska jag på fotbollsträng. Skriver mer om de senare.
Igår var jag och marvin på bandy alltid lika kul, sen for vi hem.Gjorde lite att äta, hade allmänt kul och mysigt och senare på kvällen gick vi och la oss till rivieran. mysmys, skolan har väl varit som vanligt och imorgon efter skolan ska jag nog till malin hedman. Så får se vad vi hittar på för skoj.
 
I Maj så vill jag också fara till Stockholm och se Beyonce, så om någon vill följa så får ni mer än gärna säga till så bokar vi och far. Skulle vara skitans skoj.
 
Nu måste ja vila min mage efter all godmat, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0