X-factor

Igår kväll så for jag till öjebyn, hämtade marvin hos tiff åsså for vi till kifas där jag käkade en supergod sallad. så efter man var supermätt for vi hem till marvin hann träffa hans två syrror och hans brorsbarn ett tag och sen for vi in till stan med johan, leonard och petter. Där träffade vi en massa folk, men gjorde inte så mycket speciellt. Så vi for hem, gick ut och gick lekte lite p12 om ja får säga det själv. Sen så for vi till zacke så marvin kunde hjälpa han med hans dator för nånting funka it, vet it vad det var och orkade väl inte bry mig så speciellt mycket om just de heller. Vet bara att det var nånting med några spel. 
 
Efter vi hade varit där ett tag så for vi till marvin igen och startade Charlies änglar, och den var faktiskt riktigt bra!
 
Men nu ska jag se till så att det blir dukat i Tv-rummet och sen ska jag se X-factor hoppas det är lika bra som jag vill att det ska vara♥ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0