snart fredag!

råkade nyss trött som jag är tappa mobilen i ansiktet och då försvann hela inlägget som ja precis skrev..
men jaja bara att börja om.

imorgon är det freda alltså sista skoldagen för den här veckan. fattar ni vad tiden går fort? det är helt sjukt! imorron blir det att köra epis till skolan för första gången. blir spännande att parkera bland alla snygga epor ska jag säga. efter skolan blir det nog att fara och kolla på nya Åhléns har längtat efter det ett bra tag!! sen blir det att hämta Marvin träffa familjen, käka och sen fara och spela bowling. och där ska
jag såklart äga ut alla inom mitt synhåll. efter det så kommer jag nog vara i stan/Öjebyn. vill gärna träffa mina bruds Frida, Malin, Malin och hadir och mångamånga fler bruds! men kvällen lär nog inte bli överdrivet lång eftersom att jag har ett jobb som väntar på lördag.

godnatt från mig och Ludde






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0