snart är det sovstund!

Nu är de helg hörni!
skoldagen idag har väl varit bra som dom andra i veckan har det gode chill på skolan ändå. Slutade tjugo i ett och då for jag och jonsson in till stan och jag hittade faktiskt ett par svartajeans eftersom att mina andra har gått sönder nalta, hittade även en fin grön blus. Sen när vi hade shoppat så kom malin,frida och hadir in till stan så då tog vi en midda och snackade i ca en timme. Vilket var supertrevligt! 
 
känner att det blir lite mycket "och sen" eller "efter det" men vet inte hur ja ska skriva annars. Men i alla fall. Efter vi hade käkat for jag och jonsson till malin och fixa oss lite sen for vi till pontus där johan var och då kom malin, carro och mattias, vi for vidare till stan där ja har åkt massa epa, sladdat å grejer sjukt kul. Träffa även en massa andra folk vid sunes, bland annat tiff och marvin.
Ja vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta kvällen bättre, men den var i alla fall riktigt nice. 
 
Och nu blir det One Tree Hill och sen sovstund. Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0