sjukling

Jag har liksom blivit en sjukling, har varit ledig från skolan idag. Skönt var de, har bara slappat framför tv:n och kollat olika resor och sånt. Vill fara och se X-factor i stockholm så om nån vill följa kan ni ju bara höra av er! 
 
Imåndags hade vi en dryg måndag som vanligt på skolan, efter skolan så kom marvin hit. Vi gjorde väl inte så mycket speciellt vi gick ut i garaget och fixade in neonrören i epan så nu sitter dom där. Finfint blev det.  Tisdan var väl gode normal också var på ungdomsmottagningen på morgonen och sen var skolan helt okej! Efter skolan så for ja hem, åt midda och hämtade marvin vid bussen eftersom att han slutade senare än mig. Så han kom hit åt och sen for vi ner till folkan och spelade innebandy med några. Kulkul, men kände mig lite sjuk i kroppen redan då. Så i morse orkade jag inte fara till skolan, så jag skickade bara iväg marvin till skolan och stannade hemma själv! ♥
 
Men nu måste jag läsa lite samhälls och engelska. Skulle verkligen ha haft hisorian här också. Men den är på skolan så de går inte att göra så mycket om den saken. 
 
199414_471639322868371_707846627_n_large
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0