Scandic hotell

Helgen har jag tillbringat på Scandic med laget, vilket har varit superkul! Vi for dit kring 6 på fredags kvällen när vi kom dit så checkade vi in på hotellet hade lite minispa med bastu och ansiktsmask och sen for vi ut och käkade på max lyxshake och allt. Efter ett tag där så for vi tillbaka och sov, vaknade halv 9 och åt en supergod hotellfrukost, och senare begav vi oss till Bodaborg och det var verklige super kul där klarade 11banor och mitt lag var det bästa! vi var där i typ 5timmar tror ja och det var faktiskt en bra tid. För vi han allt gode bra. Senare på kvällen gjorde vi oss iordning för finmiddag ute på stan och den maten fick bestå av plankstek och jordgubbs cheesecake till efterrätt. supergott var det, fast kanske lite väl mättande.. Efter vi hade ätit for vi tillbaka till hotellet och fick se en film från säsongen, där bev det mycket skratt och det föll också en heldel tårar eftersom att tränarna berättade att dom skulle sluta träna oss pga lite olika anledningar. Det var inte alls ett kul beslut, men dom har verkligen gjort ett jättejobb!♥ efter dom tårarna så blev det att bara umgås med varandra på alla hotellrum! Idag så packade vi bara ihop och for hem. Jag vill verkligen tacka för en super helg och kommer sakna dom här tiderna!





Där har ni några bilder från helgen, idag har jag degat ganska mycket men har även hunnit att vara bamseledare och sprungit en långsträcka med intrevaller som verkligen var välbehövligt efter allt jag har ätit i helgen. Skola imorgon och efter skolan kommer marvin och sover här! jippie♥'
 
Godnatt!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0