Jag kan och vill gå igenom allt med dig!

hejhallå, idag är en sån här dag när jag har varit glad hela dagen! :) så grymt kul och skönt! 
Igår så hade vi match på björklunda, vi vann med 4-0 och det var ett bra resultat men det känns som att jag kunde ha presterat lite bättre än vad jag gjorde.. Sen så for jag hem och sen tillbaka till öjebyn. Där jag var med marvin och lite folk, men hela kvällen var typ sämst till typ 2 på natten för då blev det bra igen. Så då for jag och marvin in till stan bara för att tänka på lite annat och skoj var de ska ja säga!♥
Sen kom vi hem och sov, sen vaknade vi kring 10 och gjorde oss något att äta, sen hade jag match och den gick också bra. vi vann med gode många mål faktiskt och jag spelade mittback, vilket jag aldrig har gjort i mitt liv förr. Men det funkade faktiskt jättebra och det var skoj. Sen for jag direkt till älvsbyn för att vara bamseledare för en massa barn, och det var också skoj. Så nu har jag varit hemma ett tag, plockat blåbär, städat till kaninen och kollat tv är vad jag har gjort hemma. 
 
 
 
 
Nu skulle jag tro att man ska gå i duschen fixa någon film eller något som man kan lägga sig att se för imorgon är det måndag, vilket betyder skola igen.. Men det är bara hoppas att veckan går lika fort som den förra. 
 
Jag har också varit tillsammans med min fina pojke i 8månader idag, shit vad tiden springer iväg♥
Jag älskar dig, och som rubriken lyder jag kan och vill gå igenom allt med dig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0