Oct. 28, 2012

hej, helgen för mig har då varit super, men nu känner jag mig lite väl sliten. men ändå så vaknar jag tidigt vet it varför.. men i alla fall så i fredags var jag först hos Frida, sen for vi vidare till Miriam där de var en massa folk + Batman. det var i alla fall riktigt kul hos henne. sen på lördagen for jag Marvin och morfar till Luleå och sökte navkapslar till mig och vi hittade ett par fina! När vi hade köpt dom så skjutsade vi Marvin till Melker. så då fick jag se hur han bor!
igår kväll så började det med att jag Frida Malin o Malin var i sikfors men då fick vi taggen att fara på 27 så då gjorde vi de, var i stan hela kvällen!:)

men nu ska jag se om det finns nån mini grej kvar på Elgiganten.







Kommentarer
Postat av: Maja Persson

Hahah nämen oj vilken söt bild! :)

2012-10-29 @ 18:56:53
URL: http://majjapersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0