känner lusten igen

har fått tillbaka lusten att blogga nu, det finns ju så enormt mycket att skriva om som tillexempel en stor nyhet att JYSK brinner. Tänkte att jag kanske kunde vara den första som berättar det här bland alla ungdomar! Känner mig ganska stolt. Nä men helt seriöst, måste alla skriva det på facebook, de är ganska jobbigt. Åsså finns dom här personerna som skriver att dom är less på alla som skriver samma sak, men det finns ju hundra som skriver precis det också... Jag tror det blir att logga ut från facebook nu hoppa in i duschen och sen ringa Marvin. 
 
Blev en helt annan kortsett jag beställde!
 
De är bara hoppas på att den sitter bra och att den är snygg på mig! 
 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0