En liten lyxig onsdag

Onsda idag, på skolan har vi inte haft så mycket speciellt jag och erica håller på med bjällerklang på musikproduktionen. Så idag har vi spikat alla noter med ett piano, sen gäller det bara att stoppa dit en massa andra instument! 
 
Kom hem kring halv 3, och då har jag gjort iordning lite mat och nu ska jag se top model sen fortsätta med maten och invänta marvin. Så ikväll hoppas jag på en mysig kväll. Har ju lyckas få bort hela familjen från huset, de är inte så vanligt ska jag säga er, så det blir lite onsdagslyx!
 
 
Ritade det här på skolan tycker de är gode likt mig och marvin.. Not ;) men man kan ju alltid låstas♥
 
 
Ha en bra kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0