2012-10-25

Gårkvällen blev då supermysig, åt 3rättersmidda som bestod av skagenröra och bröd till förrätt, fläskfile och potatisgratäng till varmrätt och daimtårta till efterrätt. Ganska nöjd som kock ändå. Efter det så skulle vi se en film men tv:n bugga så vi sket i det och bara var istället. 
 
Idag så skulle jag egentligen till korpen efter skolan men det blev att fara hem och äta med mammsi istället, så funderar på att kanske fara ner till gymmet i sikfors istället. Måste också ringa några samtal och göra matte. Sen så är jag egentligen ganska trött så det kanske blir en tidigkväll så man orkar hela lovet! För imorgon är det freda och sen lov, kan inte bli så mycket bättre! 
Som vanligt suger jag på att ta kort, tog bara en bild på den här gobiten! ♥ som jag egentilgen borde träna ut ur min mage nu! Men vi får se, om jag är duktig eller inte.
 
pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0