tjabbatjena hallå!

JA vi säger väl så då när jag inte kom på något annat. Lugn dag idag, precis som alla onsdagar. Efter skolan följde jag till marvin. Vi spelade dirt 3 eller nått sånt, och jag kom 8 varje gång vet faktiskt inte vad det beror på. Vet egentligen att jag är bäst, men det var väl nån svacka i livet eller nått sånt.
Sen for vi till Petter johansson och var med han och pontus. Var ett tag där sen for vi till Oskar och fixa petters moppe. Sen så for jag och marvin till han igen, snodde i oss lite kladdkaka. Sen somna vi på soffan tills maten var klar♥ Sen så for jag hem.
Jag och issa var ju som extra snygga när vi luffade på backen medans vi väntade på att lina och petter skulle komma ut!
Ja jag var ju inte lika duktig som den här spelaren för den ligger faktiskt 6a. Själv så nöjde jag mig med en 8onde placering idag. :D
PUSS"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0