Måndag

Nu vare dags igen skola.. Vaknade trött som ett as för kunde typ aldrig somna igår kväll. Men jag vaknade till slut och for till skolan. Skolan har väl varit sådär.. Jag har ju inte berättat att jag malin malin o frida var hos malinJ i lördags. Vi gjorde middag och bara myste på, hade lite vattenkrig också. Kulkul!
Och igår hade vi match i gällevare. Platsen som gud glömde helt enkelt. Tror det var så amanda och jenny sa. haha. Vi vann i alla fall med 5-3 så det var ju bra premiär.
Efter skolan så har jag pluggat no. Har prov i det imorgon och har inte orka plugga så mycket förnst nu. Men så är det i slutet av nian. Alla är ganska så skoltrötta tror jag!
Hoppar träningen med laget ikv och far och gymmar med jonsson istället. åsså tar jag fotboll med dom andra imorgon. Tror det blir toppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0