kolla in rubriken

hejhej, precis gjort klart mitt första arbete i engelska under hela högstatiet typ. Känns jobbigt, för engelsa är verkligen inte mitt super ämne.
Imorgon är det sista skoldage för mig i veckan. För imorgon kväll far jag till gävle med syrran och mamma. Där kommer det bli lie shopping och lite tittande på syrrans gymnastiktävling. Det kommer såklar vara lite tomt att vara utan alla vänner och marvin. Men det får helt enkelt funka. Då blir det ju extra kul att träffa dom på måndag, visst?
Men nu kanske jag ska kolla lite i mitt rum. Det är aldrig kul att komma hem till ett stökigt rum efter man har varit borta. Åssa är jag riktigt trött. Så med det här inlägget säger jag godnatt alla finisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0