God kvellen

Hallå, en lite trött och stressad ida hära. Det är ofta så här i mitt liv det är ganska mycket. Men jag trivs med det, men ibland drabbar det mina vänner och dom jag umgås med. Som om jag tillexempel är irriterad på någon utan en anledning så menar jag verkligen inte det. Det bara kommer upp irritationer ibland. Och jag försöker så gott som möjligt att inte visa det.
Idag har jag i alla fall haft träning och nu sitter jag med So arbetet som ska bli klart till på fredag. Får se hur mycket jag hinner för imorgon kväll har vi must rep och dan efter har vi must konsert. Men det blir nog bra. Missar tyvärr matchen imorgon. Vilket suger. Men så är livet ibland krockar allt..
Det som också är svårt nu när man har mycket det är att njuta dom sista dagarna med klassen. För snart är det sommar lov och då kommer det stå R.I.P på den där bilden.. Fattar ni, det suger verkligen.. ♥
Nä nu ska jag tillbaka till mitt arbete ett tag och sen ska jag nog ta mig lite fika bara för att jag är så duktig!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0