Tack för statistiken idag

Idag var statistiken hög för att heta ida! tack för det riktigt kul :)

Matchen gick väl inte så bra, första förlusten med flickor 18, men själv tyckte jag att jag kämpade gode bra ändå. Slutade matchen med att göra illa smalbenet, så nu är det uppsvält och jag haltar lite då och då. Men jag hoppas det blir bra under veckan. Bara hoppas på att man inte får nån bräda över benet då skulle mitt liv verkligen gå i tusen bitar för att det skulle göra så förbaskat ont.. 

Imorgon blir det i alla fall första dagen på jobbet för i sommar, får se vad som händer har ingen aning om vad jag får göra. Men det lär jag se, efter jobbet blir det att dra direkt mot öjebyn för träning. 

Ha det bäst, pussgodnatt! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Jag har kommit in med min bild på en sida. Om du skulle vela rösta på mig skulle jag bli sjukt glad, det enda du behöver göra är att gå in på denhär sidan och klicka på "like" och "♥vote". Sen skriver du i en kommentar att du röstat och så får du en länk med din snygga header på min blogg.

Du kommer då få synas inför cirka 300 unika per dag. 5 av dom som röstar på mig vinner även en goodibag, så snälla röstaröstarösta! Blir jätteglad för jag vill verkligen dethär! ♥♥

http://www.individualbyjordan.com/sv/ - SIDAN DU RÖSTAR PÅ

http://byyemelie.blogg.se/2012/june/snalla-rosta-pa-min-bild-3.html#comment - MITT INLÄGG OM DETHÄR


Förlåååt om du inte gillar sånthär.. Allt bra? :)

2012-06-17 @ 23:00:10
Postat av: Emilia

Allt bra ? :)

2012-06-18 @ 14:17:38
URL: http://emiliasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0