SOMMARLOV

hejhej, nu har vi sommarlov. Fatta skönt ändå, fast jag saknar somsagt redan min klass. Men det som var kul det var att jag träffade ganska många från klassen igår kväll!
I alla fall så blir det här mitt första inlägg med min nya dator som jag fick igår, ja kan som inte fatta att jag har en helt egen dator. omg!
Gårkvällen var i alla fall skitkul och idag ska jag mest ta det lugnt städa och sen ikväll har jag träning. Vilket kommer bli kul, känns som att det var ett tag sen.
Måste också gå upp till min mobil och kolla läget med marvin. Ha en bra dag och jag lider med älvsbyborna som fortfarande går skola! Men dom har examen på fredag så då kanske det blir att kolla på den. Jag måste också hinna vara med hadir för hon far snart till egyptien..
Jag hoppas i alla fall att dagen blir bra, pusshejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0