I would rather fight with you....

Hejsan, lördag kväll nu och jag orkar verkligen inte göra någonting. Sitter bara framför TV:n grymt skönt♥ Har också sovit en stund. Imorse hade jag i alla fall träning kvart i 10. Var grymt trött och planen var inte bra. Så man kan väl inte säga att träningen gick så jättebra! Sen for jag i alla fall tillbaka till marvin för där har jag sovit. Gjorde lite grejer sen for jag in till stan för att fara till anton där jag hade glömt min kofta igår. Sen vidare till frida, åt smörgåstårta och bara snackade.
Sen for jag till marvin en stund och sen for jag till godishuset och sen så for jag hem.
Nu ikväll så har jag och syrran grillat åsså har jag sovit. Nu blir det nog att starta en film och sova. PPUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0