godnatt

hejhej, min dag har varit gode bra ändå. Jobbade till halv 2 kom hem städade lite och fixade olika saker till djuren ute i stallet. Efter middan så for jag till malin där vi var jag, malin, malin o frida. först snackade vi en massa och efter ett tag så gick jag och frida ut och gjorde eld i tabben. Vi fixade också en fin maskot som heter greta. När vi skulle hämta mossa till henne så la vi de på tabb locket och sen så när vi skulle elda upp det som var kvar märkte vi att vi hade tagit typ ett myr bo eller nå. Det var så sjukt äckligt, det kryllade av myror under mossbiten och det var även typ 40 myr ägg eller nå. Och moss biten var inte stor alls... De var seriöst typ det äckligaste jag har varit med om. Sen när vi kom in så blev det att visitera hela kroppen och skaka av alla kläder tusen gånger om!
 
Senare på kvällen kom även ralle förbi, det var riktigt kul. Det var inte igår man var med han kan jag säga. Så det var riktigt kuligt, när vi hoppade i badet  så kom även melker och sen så degade vi bara av trötthet i malins rum.. 
 
Här har vi då söta greta! ♥
åsså gjorde vi en massa olika tattoos
 
åsså ska jag inte smita undan med att vi skar upp massa frukt och doppade i choklad och smet, super gott var det!
 
Men nu ska jag sova och ladda inför jobb mellan halv 10 o halv 3. Sen bär det av mot fotbolls läger i hemmings. Så jag får se om jag bloggar nå imorgn. Puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0