godmorgon allihopa! :)

Nu är de så att jag gode precis har vaknat, har hunnit sätta upp håret och sminka mig. För snart ska jag iväg och jobba några timmar. Efter jobbet så ska jag väl prata med en hel del personer och se vad som väntas ikväll. Igår fick jag också kolla in min nya klass och den såg väl faktiskt gode okej ut, kommer sakna min förra men hoppas verkligen att jag trivs i min nya :)
Så jag kom alltså in på Estet. 
 
 
Nu sitter jag och äter min goda frukost, som består av fil med havrekuddar och en polar macka. Lät ganska torrt och äckligt kanske men det är faktiskt super gott och håller en mätt gode så länge!
 
 
 
Har glasögonen idag, har typ inte haft dom på ett halv år eller nå, slutade helt med dom när jag skaffade månadslinser, men idag tyckte jag att dom var fina så då ska man passa på. hihi
 
Men ha en bra dag i det fina vädret, snart kommer jag också ut och steeker om er alla. chaoo!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0