du kanske hade en dålig dag lilla vän.

Kommer hem med ett skratt på läpparna efter matchen vi vann med 3-1 och har haft det gode så kul på planen. Ja kan säga att tjejer är gode så bitchiga på plan. Det mesta snacket som hördes på planen var kommentarer om motståndarna hit och dit. enorma skrikiga ljud av en tjej, hade du en dålig dag idag? ;) Det var också en dålig dommare så hela matchen bestod väl till att klaga på han också, men ja vi vann med 3-1 så det var ju bra i alla fall! annars hade inte mitt humör varit så bra som det är nu :)
 
Jag håller i alla fall på att packa till dana och varberg. Kanske ska berätta att på lördag far jag och mitt fotbolls lag till Danmark för att spela en cup. Det kommer nog bli super kul, men vet att jag kommer sakna min pojk sjukt mycket men som tur är så kommer han ner till göteborg den 30:de och då är jag typ 40 min därifrån så då kommer vi ha det kul på liseberg och på andra ställen vilket kommer bli super!
 
Som ni kanske fattar så kommer jag inte hem efter danmark utan jag hamnar på en stuga i varberg, som ligger gode nära göteborg! Så jag kommer hem den 5augusti tror jag!
 
 
 
Men nu ska jag gå och äta min subland macka som blev över från idag, sen kommer jag att lägga mig med ett smile på läpparna. För dagen har verkligen varit jättebra! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0