nyårs fina

igår var då julafton, som alltid är det en super mysig dag massa julfilmer, trevlig släkt, tomtebus och massa godmat och gott godis. Fick också en massa fina julklappar av familjen och släktingarna, tack så jättemycket!
Idag så har jag varit med pippi och frida kom en stund, hos pippi myste vi mest med hennes ybersöta små kattungar. Gud va jag vill ha en sån sötis nu alltså, efter jag hade varit där for jag till farmor och farfar och åt sen skjutsade hon mig till frida så har hon gjort gelé naglar på mig super snyggt blev de och jag är från och med nu lite funktions hindrad, kan inte göra allt lika dant längre, naglarna är som ivägen. Men skulle gissa att jag vänjer mig hyfsat snabbt!
Efter jag hade varit hos henne for jag tillbaka till farmor och sen for jag hem, hämtade kajsa och nu gör jag inte så speciellt mycket ska snart sova eftersom att jag ska på stan imorgon med emme. skojskoj! :)
 
Godnatt!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0