Dec. 15, 2012

hej, igår så var jag och massa tjejer hos Moa för att hon fyller år imorgon, så grattis i förskott! Det Cat jättetrevligt träffade många tjejer från förra klassen vilket var kul, men for hem hyfsat tidigt eftersom att jag har varit och sjungt idag med Erica som har spelat piano i Älvsbyn. En låt gick väl inte så bra, men dom andra två blev lyckade. Sen skjutsade dom hem mig och jag for på skotertävlingen hos Lasse, träffa lite folk där också men var mest med Jenny och Matilda.
Ikväll blir det lilla julafton med Malin,Malin,Frida och Hadir och efter det ska jag sova hos Marvin. Vilket jag längtar efter!<3










bjuder på lite småsöta bilder från idag och igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0