5 dagar till jul

Sitter hos Farmor och Farfar nu eftersom att pappa hämtade mig och vi ska äta midda, sen så har vi träningsmatch mot Piteå här i bergsviken. Bara hoppas på att allt går bättre än vad det gick på träningen igår. 
Vi har också fått tillbaka tre prov idag och alla har faktiskt haft ett bra resultat. Jag fick C på båda musikproven och ett B på samhällsprovet. Grymt nöjd över samhällsen faktiskt.
Men däremot så började väl dagen lite dåligt eftersom att jag och Marvin hade ställt klockan så vi skulle hinna äta frukost och mysa lite på morgonen, men självklart stängde jag bara av alarmet och somnade om, så vi försov oss. Fuck life! 
Men jag hann i alla fall ge han tusen pussar idag på skolan och jag kan inte förstå att jag inte får träffa han förnst nästa år, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!♥
Jag får väl se på våran jordglob om jag ser dig nån stans där i Spanien, men hoppas du kommer få det mega bra åsså solar du till mig, har kul och badar till mig! 
 
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men någonting hittar jag säkert på. Ha en bra kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0