telephone

just nu så snackar jag med marvin i telefonen, kulkul pratade även med pippi igår och hon verkade ha det superbra där nere och jag saknar henne supermycket! de är bara hoppas på att hon saknar mig med! Skolan idag har väl varit standard förutom att nästan hela klassen for och åt på max och sen våldgästa vi sofia i hennes lägga. 
Efter skolan så for jag till ICA och köpte en sallad och sen for jag vidare mot öjebyn och sen for vi och spelade match, och matchen sög.. losade alltså, typ standard just nu vet inte vad som har hönt efter uppehållet. Men de är bara att fortsätta kämpa, har ju två matcher till i veckan så!
 
 
Imorgon är det FREDAG och vi har kanot på morgonen, hur ska det sluta? och efter skolan ska jag ut och äta med några saknade flickor♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0