Something

hej, bloggade ingenting igår för att jag var i malmberget hela dagen för att spela match med div 3. De blev tyvärr 0-0 men ja tyckte att det var jättekul att få spela med dom. Så det är bara att hoppas på att man får spela någon till match med dom. Idag är det måndag och skolan har dragit igång igen, men vi har i alla fall gjort bort den jobbigaste dagen så nu hoppas jag veckan flyter på bra. Imorgon har vi sovmorgon till 10 så det är nice, ska även sova hos marvin så då kan jag ju sova ännu längre♥
 
Men nu ska jag byta om till träning, sen far jag till marvin. Puss
 
Här har vi i alla fall killen som gillar att modella med ett paraply-.-
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0