ES1B

Som rubriken lyder är alltså min nya klass, vi började igår med att vi fick en massa papper och typ samma idag.. Idag har jag faktiskt börja veta alla namn och börjat känna folket lite mera. just nu så känns det som att vi kommer bli en superklass eftersom att vi redan har kommit varandra hyvsat nära, vilket är jättekul!
Om jag ska vara ärlig så var jag lite rädd att börja i en estetklass eftersom att jag trodde att många inte skulle vara i min smak eller vad man ska säga. Men jag har nog oroat mig i onödan eftersom att min klass verkar helt OK och vi har redan börja få lite skäll av lärarna så det tyder nog mycket på att det liknar 7an. I 7an så var vi  dom jobbigaste elerverna på skolan men i 9an var vi seriöst dom bästa. så gymnasiet kanske kommer gå i samma spår. man vet aldrig!
Våra scheman är också gode bra, slutar 12.40 fredagar så det är inte helt fel!
 
Men mer uppdatering om skolan kommer väl senare för nu måste jag sova, godnatt♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0