massa bilder

Sådär ja, då har jag hittat nästan 300 bilder jag vill framkalla. Så ska vänta och se om dom har 100gratis bilder någon gång snart annars så blir det att sätta lite mer pengar på bilderna. Inte för att det gör så mycket. Igår fyllde min pappi år så då såg jag han och syrran film på kvällen riktigt mysigt. 
Vaknade kring halv 12 och sen har jag inte gjort nå mer än att kolla igenom alla bilder jag har. Och det är inte en ska ja säga.. Menmen det är äntligen klart och nu vill jag äta, sen hoppades jag på att få sova med min älskling i natt men det kanske inte blir så..Men vi får se hur allt löser sig, skola imorgon, känns väldigt konstigt men det är bra att vi har sovmorgon!
Här är en av dom nästan 300 bilderna som kommer bli framkallade!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0