känner mig sjuk

känner mig ganska så snuvig och hostig idag, blev ingen träning igår och inte idag heller. Vill som bli frisk, igår var jag då med Marvin han spela bandy och jag såg på och gjorde lite matte, sen så for vi hem slog på en film och bara mös.
idag på skolan är det nog inte så mycket speciellt förutom att vi ska lyssna på någon som ska spela klockan 11 och kanske ha en svenska redovisning.

i måndags så fick vi också veta att vi ska vara kör i en teater där den här coolakvinnan är med. Så i maj så står vi mest troligt på samma scen som henne. De ska nog bli riktigt skojigt!

ikväll ska jag bara hem och ta det lugnt, säkert plugga lite och sitta framför tv:n.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0