1år med min finaste

Idag var det 1år sen jag blev tillsammans med marvin, det känns som att tiden har gått fort men man har ändå hunnit med en heldel saker och när man kollar på nån gammal bild känns det som att det har gått mer än ett år. Älskar pojken sjukt mycket och saknar han också har ju inte fått nån puss på 2 veckor typ.. Men på lördag får jag träffa han så då blir det att pussa på honom!
 
hejna var nästan ett år sen, riktigt gulligt!
 
Idag så har jag hunnit med att jobba i 7 timmar inventering stod det på listan, men nu är det över och nu ska jag göra lite situps och sen se film. Ikväll ska jag nog vara med lite folk.
Puss!
 
Älskar dig Marvin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0