Pengarna bara blåser bort

Nu är det gjort jag har beställt en ny mobil. Vilket är på tiden.. Så snart blir jag ägare av en S3a, hur ska jag klara av att hantera en sån stor telefon? Jag har ingen aning, men jag tror att jag vänjer mig tillslut. 
Idag har jag spelat en match på LF och vi förlorade ganska stort faktiskt, men jaja. Livet går vidare, haha. Första matchen ute i år också så de gjorde väl inte så ont i hjärtat att förlora. Efter matchen har jag varit som död, försökte göra lite skolgrejer men gjorde det i ca 30 minuter sen orka jag inte nå mer. Så jag har hunnit se lite film, vilat och beställt en telefon. 
 
 
Nu ska jag kolla upp lite skal till denna snygging och sen ska jag gå och sova och hoppas på att det aldrig blir skola..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0