Vilken ska jag ha?

hej, kom hem från skolan för nån timme sen. Skolan har varit bra idag eftersom att vi hade sovmorgon till 10 och sen slutade vi tre, våra lektioner är också topp eftersom att vi bara har musik, engelska, mentorstid och matte. Ingen so lika med skön dag. När ja kom hem så har jag städat lite i mitt rum, ätit och nu sitter jag inklistrad i Historia boken igen,måste nog sitta här någon timme till tyvärr! 
 
Men ifrån plugget nu, så funderar jag på att köpa en korsett. Vet inte vilken jag vill ha av dom här 2.
 
Korsett Paulina
 
Båda är som så snygga, och båda passar till vanliga jeans vilket är det jag vill!
 
Men jag bloggar senare ha det bäst!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0