bloggar lite för sällan

när ja inte skriver här på bloggen kanske ni tror att jag typ har ett tråkigt liv elr nå men de har jag verkligen inte. de är bara så att det händer så himla mkt att jag inte hinner skriva allt.. i alla fall så har det varit helg. i fredags fyllde min fina Malin år, så då var vi hos Johan och grattade henne! vilket var super kul, sen på lördagen så for jag, Julia,Malin och Johanna till Umeå shoppade hela lördagen och på söndan var vi på en utbildning som var om bamsegympa ledare! vilket var gode skoj hoppas bara att jag lärde mig en massa saker till på sönda.

men nu är det slut på helgen och Marvin sov hos mig igår till idag, igår så for vi på gymmet han pressade mig där och de var mysigt att få sova med han igen<3

i dag så har vi också varan 9månaders dag! älskar den människan så sjukt mycket vet inte vad jag skulle göra utan honom, han är en del av mig. utan han vid min sida skulle jag nog inte känna mig lika speciell som jag känner mig just nu! <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0