idag var det en bra dag!

ligger i sängen och ser Wallander riktigt bra slut på dagen. började att skolan var till och från orkade inte med olle ett tag så fick ett litet utbrott på han, sen så har skolan bara varit bra. vi har sett två:ornas musikkonsert och haft film på svenskan. efter skolan for jag och Marvin och gynnade med några till, sen for jag hem och åt, gjorde lite läxa har sjungit, spelat piano, pysslat lite och bara tagit det lugnt. super skönt!


nu så ska jag se lite film, prata lite med Marvin och sen ska jag försöka sova, eftersom att jag och Marvin typ aldrig somnade igår kväll<3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du kan ju berätta nån gång för mig vad man gör när man gynnar ;)

2012-11-30 @ 00:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0