Helt ensam

Har precis varit och spelat bandy, nere på folkan. Gjorde faktiskt typ tre eller fler mål idag, var hur grym som helst! nä kanske inte hur grym som helst men ganska nöjd faktiskt. Idag har det varit en ganska lugnt dag på skolan, det är som att vi bara väntar in den hemska veckan som kommer på måndag.. Då har vi riktigt fullt upp, tyvärr..
 
Slutade 14.40 idag så då gick jag på stan ett tag kollade lite skor, parfymer och jeans. Hittade faktiskt några som luktade ganska gott och några fina jeans. Så det kommer jag skvallra till tomten. När klockan närmade sig halv 5 gick jag till bussen så åkte jag och Marvin hit till mig och åt sen såg vi dom sista avsnitten av portkod 1321.. Sen så var det då meningen att vi skulle spela bandy tillsammans men då hade det blivit lite missförstånd så han var tvungen att åka hem så han skulle kunna fara till tandläkaren imorgon.. Vilket suger.. Har inte sovit utan han på över en vecka, vet inte hur det ska gå... 
 
Nu ska jag i alla fall gå upp till min säng slita på mig marvins tröja och försöka hitta nån film att se utan text, för nu ska jag än en gång försöka ta tag i min engelska.. 
Jag ska också längta tills imorgon för då får jag sova med min fina igen♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0