Min helg

Min helg har varit super bra! Har bara varit med fint folk. I fredags efter skolan så for jag till stan med några bruds sen vidare till marvin och vi hade bara en mysig film kväll typ. Sen på lördan så hämtade mamma mig där och jag for på fotboll, det är så kul att träna på plastgräs säger jag än en gång. (Y)
Efter träningen for jag och pappa på bigboy och tjocka oss, sen hem. Var hemma nån timma och sen for jag till öjebyn igen. For till frida där det var en heldel folk, blandannat min boy ♥ Sen under kvällen for jag och pippi till munksund en snabbis, sen till öjebyn igen.
Sov hos marvin och for tidigt på morgonen.
För nu är jag i ful gång med tulpan försäljning. Så om ni eller någon ni känner vill köpa en bukett så är det bara att smsa: 073-0554566 :)
Ha en bra söndag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0