turban flickor

igår kväll när jag for från Frida med Marvin träffade vi på paperboy och Malin och Malin så de blev så att vi for till Vidsel kring 2 körde omkring där och kom hem kring 4 eller nå kollade aldrig på klockan var så trött..
så när jag och Marvin kom hem så mös vi direkt ner oss i sängen med en ljudbok! myspys, vi sov länge och sen så åt vi frukost, och sen for jag hem. Här hemma har jag pluggat, ätit, Zumbat och fastnat med epan i berget! skit.. så då satt jag och Kajsa där med turban på huvudet och utan att tänka på det så pratade vi ju självklart med nån random som stannade, tanken han måste ha fått.. haha..


nä nu blir det beck/plugg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0