godnatt!

Kan faktiskt skriva ett till inlägg här på bloggen, kan börja med att säga att jag har träsmak i rumpan har suttit har ett antal timmar för at försöka få ihop lite historia och samhälls. Men det har faktiskt gått ganska bra ändå. Så det är bara hoppas att jag inte tappar allt för provet imorgon..
 
Som slut på dagen får ni två söta blondie bilder på mig sen i somras, och på tal om hårfärg så kanske jag smiter till stan imorgon och shoppar lite hårfärg så min utväxt försvinner åsså kanske jag hinner med lite julklappar också, det skulle inte vara helt fel. Men vi får helt enkelt se vad morgondagen bjuder på, har hört ryktesvis att vi ska ha masage på gympan imorgon. Så man kan inget annat än att hoppas på de!
 
Nu ska jag ta mig till sängen, och skulle tro att jag får sova med min syster idag. 
 
Godnatt

Kommentarer
Postat av: linn cj

Haha ååå så söt, ork it :')<3

2012-12-10 @ 21:25:15
URL: http://linnsanlinnsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0