fullt upp..

sitter och pluggar nu, har inte gjort så mycket sen jag kom hem. Jag har inte ens tränat som jag brukar göra varje måndag med marvin, vilket suger. Man blir bara fet av alla läxor.. Jag har i alla fall hunnit med att skicka in en historia inlämning till Olle, kollat lite oktavbetekningar, intervaller och faktiskt sett julkalendern. Tyckte faktiskt jag var värld det. 
Men nu är det bara att återgå till plugget vet inte om jag ska skriva lite mer historia eller om jag ska gå på samhälls, eller kanske lite mer musik eller vänta nu jag kanske ska göra matte.. Ja som ni ser så har vi plugg i allt just nu, känns skönt att jag gjorde bort min engelska idag! 
 
 
Här har ni alla vägar sjöfararna for efter, tänkte om ni ville veta.. 
 
Ja säger bara ni som inte har nå plugg just nu kan väl ändå njuta av livet och hitta på något kul. 
 
Ha en bra kväll, för det ska inte jag ha! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0