dreams

Vaknade ganska tidigt idag såg julkalendern med syrran och märkte att det har kommit ett helt tomteland till hela huset, yber mysigt! Det som inte är lika mysigt är att det är -30 idag också så jag vet inte vad vi ska hitta på, en sak som jag däremot måste göra de är att leka lite tomte, för julklapparna ska väl ha nå papper runt sig om jag inte mins fel.. 
Natten har varit lite väl konstig har drömt en massa om Marvin att han kom hem bara en dag så jag fick vara med han, och när ja öppnade mina ögon och skulle krama om honom så låg syrran brevid mig. Tror både jag och hon blev lika rädda när vi kollade upp och var typ en decimeter från varandras huvud.. haha ojoj, hade helt glömt bort att vi somnade vid nån julkalender igår.. 
Fina människor!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0