Vadå stapp?

Ja i arjeplog då. Det har faktiskt varit jättemysigt, mysigare än vad jag hade förväntat mig. Vi var där med våra kusiner och deras familj. Sen så var det även några släktingar till emma som var där. Det är alltid lika kul att träffa nya människor!
På dagarna så for vi snabbt ut på isen och gjorde upp en eld. Där så åt vi lunch, körde skoter och vissa fiska. Men det stod jag över. För fiskning är verkligen inte min grej, det är alldeles för långtråkigt. Men dom andra fick faktiskt ganska bra med fisk.
Senare på kvällarna så spelade vi ganska mycket kort. Sjukt kul! Jag var då bäst inga protester här inte.
Vi var där i 4dagar, och vi hade blandat väder. Så klart så var det finast väder den dagen vi skulle hem. Menmen, så äre alltid det är bara att acceptera!
VADÅ STAPP? ;)









Men en sak som sög det var att jag saknade min Marvn Marrero sjukt mycket! så det var jättekul att vara med han igår tills idag♥ Älskar dig pojken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0