julklappstips

tänkte tipsa om en bra sida till en bra julklapp som passar både killar och tjejer. gå in på www.parfym.se där hittar man superbilliga parfymer och lite annat grejs!




idag efter skolan for jag till Marvin väckte honom eftersom att han har varit ledig idag, sen så fixade vi lite snabbkäk åsså gjorde jag lite historia. sen köpte jag lite frukt på affärn så att jag kunde göra en smoothie efter träningen. så den har jag gode nyss ätit och nu ligger jag i sängen och lyssnar på laura trenter!
hoppas bara att Marvin snart blir trött och kommer hit. natti!


funderar också på att köpa dom här skorna!

Kommentarer
Postat av: Malin

Do it!! Dom var grymt snygga :-)

2012-11-28 @ 23:09:37
URL: http://maalinhedman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0