Konstig apelsin

De var grymt skönt med sovmorgon i morse, sov typ till halv 9. Och egentligen hade bussen gått 20 över 8. Så man kan säga att jag gjorde ett bra val. 
Skolan idag har väl flytit på har ritat av alla våra klass kamrater utan att ha sett på pappret när vi ritade så dom blev ju som lagomt söta. Sen så har vi inte gjort så mycket speciellt förutom att vi har kollat in basen i studion och lärt oss lite piano. 

Här har vi då två fina bilder från studion. Och om ni undrar vars oscar håller hus nån gång så är det bara att kolla till basen. haha
 
Ja har i alla fall nyss ätit och har tryckt i mig en konstig apelsin, nu blir det bara att chilla och efter det hämta syrran vid bussen. Sen får vi se om jag orkar mig ut och springa en sväng. Skulle faktiskt vara ganska skönt. 
 
Men nu one tree hill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0