lördag

hallåj nu är det helg igen, igår var jag, Marvin, bagger, Malin, Malin, hadir, Amina och Simon på bio och såg flight. Den var faktiskt ganska så bra, lite hemsk ibland. Efter bio:n så for jag,Marvin, Malin å bagger till Malin och pissa och bajsa-.- å på vägen dit så for vi genom norrfjärden och kollade på huset Malin kanske ska flytta till. efter vi hade varit hos Malin for vi vidare till Älvsbyn och var med Jens ett tag. sen så var de bara att fara hem och sova!

dagen idag har väl egentligen varit superbra men jag är bara allmänt konstig idag, depp,seg i kroppen o.s.v så nu sitter jag hemma hos Marvin och ser melodifestivalen. orkade inte följa ut och göra nå, får se om jag ändrar mig senare i kväll.

ha en bra kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0