September

hejhallå, idag är det tisdag och det har faktiskt börjat på en ny månad nog för att det var för någon dag sen men skitsamma. 
Igår var det måndag och skola som vanligt, tror inte det hände så mycket speciellt på skolan förutom att det kom en ny kille till klassen och en ny tjej till dansklassen. Slutade halv 4 så då for jag direkt till marvin, skjutsade hem tiff med episen eftersom att den bor i öjebyn just nu. Sen tillbaka till marvin så for vi och handla litegran, gjode middag och sen for jag och träna. Efter träningen så for jag tillbaka till marvin och då gjorde vi lite myspys fixa kvällsfika och sånt. Det var faktiskt en super mysig kväll. 
Sen idag så vaknade jag kring halv 9 för att ja har en skönsovmorgon på tisdagar, skickade iväg marvin till skolan och sen så gjorde jag mig klar och for jag med.
På skolan så hände det väl inge speciellt lärde mig ett nytt trummkomp, spelade en massa piano och svarade på en massa frågor på nån hemsida. 
 
250338_503780292984154_646819042_n_large
 
nu ska jag i alla fall söka efter snygga grejer till episen, återkommer sen med vad jag har tänkt! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0