2012-09-07

hejhej, längesen jag bloggade som vanligt men jag orkar inte bry mig om att blogga så mycket. Jag bloggar så fort jag har tid och har faktiskt ett litet annat liv än att sitta vid datorn och blogga. Så nu måste jag kolla vad jag skrev sist så jag kan fortsätta mitt bloggande...
 
Ja juste jag skrev om rören till epan. Dom har då inte kommit än men längtar jättemycket och hoppas att det kommer lysa fint inne i episen. Idag är det fredag och marvin har sovit hos mig till idag. Det var typ 3veckor sen han sov här sist. Så det var riktigt mysigt, sen har jag typ bara sovit där. Så vi for till skolan vid 7 sen hade jag gympa, efter det matte sen historia och tillsist en sång lektion sen vare slutt på den skoldagen. 



Sen for jag hem, käkade och sen till SAIK för att spela match, spelade bara 10min. Inte så mycket att hurra för men det är bara att ta vara på den tiden man får och göra nytta på planen. Och jag tyckte faktiskt att jag gjorde det bra dom där små minuterna. 
 
Nu så har jag en hel fredag kväll framför mig och den kvällen ska jag tillbringa i soffan, kändes så jobbigt att göra sig iordning nu och fara någonstans. Så jag sitter här med familjen och snart blir det äppelpaj! mumma! ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0